vrijdag 13 april 2012

After the rain

Op donderdag eindigt mijn werkdag om 13u. Het is al de hele week grauw buiten: buien, onweer, mist, ... maar toen was de bui net over. Ter afwisseling koos ik deze keer de rechteroever van de Schelde om huiswaarts te rijden.

Rechter Scheldeoever, Schelderode
Meteen wist ik weer waarom ik normaal de andere oever volg... Zo gaat dit vele kilometers door. Gebarsten asfalt, gras, verzakkingen, ... Mooi is het wel, maar met een velomobiel kun je hier niet echt snelheid maken.

Erg is het niet: er is nog altijd de veel beter liggende trekweg aan de overkant van het water !

3 opmerkingen:

  1. Een klacht bij de wegbeheerder is altijd te proberen.
    Als dat niet helpt, de fietsersbond inschakelen !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ;-) Ik zit zelf in de kern van de fietsersbond in Gent... De wegbeheerder is berucht bij ons: Waterwegen en Zeekanalen duldt fietsers op de oevers, meer niet. Maar het is wel zo: dit is niet aanlokkelijk om over te fietsen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Best wel grappig eigenlijk. Dit soort geluiden.
    In Nederland bouwen we gelijk een mailtje als klacht, of anders: De Fietsersbond!
    Groter compliment kan je niet krijgen als Fietsersbond denk ik.
    Geeft aan dan wij fietsers blij zijn met ze en dat ze een serieuze partij zijn voor overheden.

    Het gekke is, het werkt gewoon.
    Een klacht bij het klachtenpunt van de fietsersbond en binnen een week heb je antwoord van de verantwoordelijke wegbeheerder. Meestal met het gevolg dat er op korter of langer termijn iets aan gedaan word. Tof!

    BeantwoordenVerwijderen