zondag 30 augustus 2015

Fietser verhuisd/t

Brecht had het al aangekondigd, onder andere via de blog van Fietser.be: Fietser verhuist.

Nadat Brecht, Ben en Sarah alle kleine en minder kleine spullen naar de nieuwe werkplaats versasten, aan de andere kant van Gent, bleven nog wat grote zaken over te brengen. Grote zaken zoals velomobielen en bakfietsen.

Stefaan (links) en Brecht leggen alles stevig vast
Stefaan controleert de riemen nog even

In het VW-busje van Brecht gaan twee WAWs en de aanhangwagen kan ook wat verstouwen, maar hoe kun je HPV's beter overbrengen dan al fietsend? Hij plaatste een oproep op het forum en gisteren (zaterdag 29 augustus) stonden Ronny, Stefaan en ik in de oude werkplaats aan de Lousbergskaai om te helpen.

We reden met een klein konvooi naar de Olijfstraat (voor de inner crowd: achter de Groendreef, aan de Brugse Vaart): een WAW (nr 92, een oude dus), een Strada en een bakfiets, omdat Ronny's lange benen niet zomaar in de velomobielen pasten.

Bij de tweede rit was ook voor mij geen geschikte velomobiel meer. Brecht en ik wisselden van voertuig: ik reed met het busje (met twee WAWs, een bakfiets en mijn Seiran) en hij met een WAW4.

Stefaan met de Quest en Brecht in een WAW 4.0 komen aan op de nieuwe stek

Binnenkort kun je in de Olijfstraat nr 31 terecht voor alles wat met velomobielen, bakfietsen en ombouw naar e-bike te maken heeft.


Het oude atelier is ondertussen akelig leeg geworden.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten