tag:blogger.com,1999:blog-8544937339829289537.post1436037253217815934..comments2024-02-24T10:18:14.032+01:00Comments on onderweg met de fiets: EvenwichtskunstenCapoJanhttp://www.blogger.com/profile/08122834770839957498noreply@blogger.comBlogger8125tag:blogger.com,1999:blog-8544937339829289537.post-89135144620688163542014-05-29T20:02:24.673+02:002014-05-29T20:02:24.673+02:00Mijn ervaring met de Flevotrike is dat dit inderda...Mijn ervaring met de Flevotrike is dat dit inderdaad heel leuk fietsen is, aan de andere kant is het ook erg leuk om tegen de grenzen van een 3/4 wieler te gaan zitten en gecontroleerd op twee wielen rijden :-)<br /><br />Eigenlijk is het allemaal leuk zolang je zelf maar de baas blijft over het voertuig.Arjanhttps://www.blogger.com/profile/14697545361237328499noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8544937339829289537.post-38587434114220365942014-05-29T11:31:37.601+02:002014-05-29T11:31:37.601+02:00Ik denk itt Arjan en hoop dat de Velotilt wel de o...Ik denk itt Arjan en hoop dat de Velotilt wel de oplossing kan zijn. Door het tiltmechanisme even tijdelijk te blokkeren bij het paseren van een vrachtwagen. Wat met de Flevotrike niet kan.<br />Kantelen in de bocht is niet alleen slimmer, het is ook leuker dan moeten remmen en je verzetten!Mickhttps://www.blogger.com/profile/17550527466836796563noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8544937339829289537.post-88491779304680852842014-05-29T11:26:59.557+02:002014-05-29T11:26:59.557+02:00Deze reactie is verwijderd door de auteur.Mickhttps://www.blogger.com/profile/17550527466836796563noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8544937339829289537.post-76296612731738685782014-05-28T19:02:36.796+02:002014-05-28T19:02:36.796+02:00Dat had gekund, behalve dat er op die plaats geen ...Dat had gekund, behalve dat er op die plaats geen fietspad ligt... Als de weg goed verkant is, maak ik daar dankbaar gebruik van.CapoJanhttps://www.blogger.com/profile/08122834770839957498noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8544937339829289537.post-21118686921427464622014-05-28T16:58:00.577+02:002014-05-28T16:58:00.577+02:00Komt ook omdat fietspaden vaak niet of zelfs verke...Komt ook omdat fietspaden vaak niet of zelfs verkeerd verkant zijn, terwijl autowegen wel gebouwd worden op de snelheid van de gebruikers.CVnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8544937339829289537.post-82445177442466305232014-05-28T12:21:54.488+02:002014-05-28T12:21:54.488+02:00Vooral windstoten....
Jaren geleden, misschien wel...Vooral windstoten....<br />Jaren geleden, misschien wel 20 jaar hebben wij een Flevotrike van een stroomlijnkap voorzien, dit was geen succes, eerder levensgevaarlijk! Het grootste gevaar was de openbare weg waar je ingehaald werd door vrachtwagens, door het zog en de winddruk bestaat de kans op een slingerbeweging, ik hoef niet uit te leggen wat er kan gebeuren in het verkeer.<br /><br />Ik hoopArjanhttps://www.blogger.com/profile/14697545361237328499noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8544937339829289537.post-1347480348146363762014-05-28T11:16:25.697+02:002014-05-28T11:16:25.697+02:00Ja, een keer die er is, zal het minstens het probe...Ja, een keer die er is, zal het minstens het proberen waard zijn! Ik ben wel benieuwd hoe die zal reageren op zijwind en vooral op windstoten...CapoJanhttps://www.blogger.com/profile/08122834770839957498noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8544937339829289537.post-3398890589392435052014-05-28T11:08:34.879+02:002014-05-28T11:08:34.879+02:00Ik zou eerder denken aan een kantelende velomobiel...Ik zou eerder denken aan een kantelende velomobiel,........ lekker hangen in de bocht. !Bram Smithttps://www.blogger.com/profile/17209960441112273527noreply@blogger.com