tag:blogger.com,1999:blog-8544937339829289537.post1700050807384540375..comments2024-02-24T10:18:14.032+01:00Comments on onderweg met de fiets: Nodeloze inspectieCapoJanhttp://www.blogger.com/profile/08122834770839957498noreply@blogger.comBlogger7125tag:blogger.com,1999:blog-8544937339829289537.post-53392978449600883732015-08-18T17:58:27.240+02:002015-08-18T17:58:27.240+02:00Hhhm toch bijzonder. Dacht dat kettingen om de 500...Hhhm toch bijzonder. Dacht dat kettingen om de 5000 km een beetje olie nodig hadden. Zelf in de Quest een ketting gehad tot 37,5K km waarbij hij tot de helf vesrsleten was. Zeg dat hij misschien 70 K had kunnen halen mnaar dan wel elke 5000 km smeren.questikelhttps://www.blogger.com/profile/06345128426013174081noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8544937339829289537.post-69687828150177449612015-08-16T18:44:12.247+02:002015-08-16T18:44:12.247+02:00Buiten, ja, maar tussen 21u en 21u30. Wel met een ...Buiten, ja, maar tussen 21u en 21u30. Wel met een recent toestel gemaakt met een lichtgevoelig objectief (2 - 2.8) en een sensor die het goed doet met weinig licht.CapoJanhttps://www.blogger.com/profile/08122834770839957498noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8544937339829289537.post-15448758105416617942015-08-16T18:42:09.192+02:002015-08-16T18:42:09.192+02:00Zo, weer wat bijgeleerd. Eigenlijk logisch, want n...Zo, weer wat bijgeleerd. Eigenlijk logisch, want nu merkte ik zelf dat de ketting geen smering nodig heeft.CapoJanhttps://www.blogger.com/profile/08122834770839957498noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8544937339829289537.post-12831026154841423822015-08-16T17:22:32.399+02:002015-08-16T17:22:32.399+02:00Die opening is niet om de ketting te smeren maat o...Die opening is niet om de ketting te smeren maat om de krachtsensor van de elektrische ondersteuning af te kunnen stellen.<br />Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/00597661565238673759noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8544937339829289537.post-32687673346352312242015-08-14T14:53:32.905+02:002015-08-14T14:53:32.905+02:00Knap gefotografeerd. Dat vind ik bij de Limit alti...Knap gefotografeerd. Dat vind ik bij de Limit altijd knap lastig het interieur in beeld brengen. Zal ook zijn dat het een buitenopname is.Mickhttps://www.blogger.com/profile/17550527466836796563noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8544937339829289537.post-41274824518450712972015-08-13T21:51:35.673+02:002015-08-13T21:51:35.673+02:00Hoe vaak? Nu, na 20.000 km blijkt dat nog steeds n...Hoe vaak? Nu, na 20.000 km blijkt dat nog steeds niet nodig. Ik denk dat een visuele inspectie nodig zal zijn om te weten of het nodig is.<br />Ik meen bij recentere Orca's gezien te hebben dat er een opening voorzien is, afgesloten met een rubberdop, om te smeren.<br />Ik verwacht eigenlijk dat smeren volkomen overbodig is. Zodra dat nodig blijkt, zal de ketting waarschijnlijk zo ver CapoJanhttps://www.blogger.com/profile/08122834770839957498noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8544937339829289537.post-71894349159540927432015-08-13T21:45:49.211+02:002015-08-13T21:45:49.211+02:00Hi Jan. Even nieuwsgierig: Hoe smeer je de ketting...Hi Jan. Even nieuwsgierig: Hoe smeer je de ketting (als je hem niet kan zien) en hoe vaak?questikelhttps://www.blogger.com/profile/06345128426013174081noreply@blogger.com