tag:blogger.com,1999:blog-8544937339829289537.post2710214939798713270..comments2024-02-24T10:18:14.032+01:00Comments on onderweg met de fiets: trikes, viezigheid en spatbordenCapoJanhttp://www.blogger.com/profile/08122834770839957498noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-8544937339829289537.post-85133647495239041522010-09-07T17:49:27.760+02:002010-09-07T17:49:27.760+02:00Goeie tip, Mick. Ik zal dat nog bekijken. Wacht on...Goeie tip, Mick. Ik zal dat nog bekijken. Wacht ondertussen nog altijd op de tweede beugel van Gforce. De idee is dat de twee bevestigingen de trillingen zouden halveren.CapoJanhttps://www.blogger.com/profile/08122834770839957498noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8544937339829289537.post-18129848436711727362010-09-04T18:18:38.845+02:002010-09-04T18:18:38.845+02:00Dat ziet er goed uit! En zeker en vast sterker dan...Dat ziet er goed uit! En zeker en vast sterker dan jasbeschermers.<br />De voorgestelde versterking zou je van alu L-profiel kunnen maken maar maakt zo in totaal 'n rechthoek...Beter dan 'n aan éen kant losse bevestigingsrand natuurlijk maar het sterkst is een driehoek. Dus eveneens richting fusee. Ik weet niet of je daar 'n bevestingsmogelijkheid toe ziet?<br />Leuke naam trouwens &Mickhttps://www.blogger.com/profile/17550527466836796563noreply@blogger.com