tag:blogger.com,1999:blog-8544937339829289537.post314499669038328286..comments2024-02-24T10:18:14.032+01:00Comments on onderweg met de fiets: Total make overCapoJanhttp://www.blogger.com/profile/08122834770839957498noreply@blogger.comBlogger3125tag:blogger.com,1999:blog-8544937339829289537.post-66001357464356668992013-05-20T17:55:19.569+02:002013-05-20T17:55:19.569+02:00Ik probeer het eerst uit met de ingekorte trapboom...Ik probeer het eerst uit met de ingekorte trapboom. Het probleem met het stuur is vooral dat de hoogte en afstand niet kloppen voor mij. Omdat het Nazcastuur verstelbaar is, zou dat een oplossing kunnen bieden. De kans bestaat dat het dan weer te ver naar achter komt en dat moet uitgetest worden.<br />Maar een raspaardje moet het blijven, zonder veel extraatjes.CapoJanhttps://www.blogger.com/profile/08122834770839957498noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8544937339829289537.post-60825391987729122412013-05-17T16:48:10.822+02:002013-05-17T16:48:10.822+02:00Ik ben erg tevreden over mijn Nasca klapstuur op d...Ik ben erg tevreden over mijn Nasca klapstuur op de Tandem en Fuego. Multi-instelbaar. Handig voor een lowracer om overeind te komen voor b.v. op een knoppie te drukken bij een verkeerslicht.<br />Maar ja, een lowracer is ook een beetje voor het mooi en strakke looks. Zeker zo'n raspaard als de Valenteyn. <br />Afzien en spartaans is my middle name. Mijn Raptobike heeft om die rede nog steedsCorn-Dollyhttps://www.blogger.com/profile/04074347954435465793noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8544937339829289537.post-51986310559888019252013-05-17T16:26:49.132+02:002013-05-17T16:26:49.132+02:00Ziet er keurig uit! Mijn respect voor de 'trad...Ziet er keurig uit! Mijn respect voor de 'traditionele' metaalverbindingen begint ook weer wat terug te komen ;)Mickhttps://www.blogger.com/profile/17550527466836796563noreply@blogger.com