tag:blogger.com,1999:blog-8544937339829289537.post4361634609223385839..comments2024-02-24T10:18:14.032+01:00Comments on onderweg met de fiets: Nog een nieuwe velomobielCapoJanhttp://www.blogger.com/profile/08122834770839957498noreply@blogger.comBlogger6125tag:blogger.com,1999:blog-8544937339829289537.post-78086074878642513982014-06-19T10:04:47.280+02:002014-06-19T10:04:47.280+02:00Daar kan ik je helemaal in volgen. Het ging me voo...Daar kan ik je helemaal in volgen. Het ging me vooral om de technische oplossingen, de eigen weg die bewandeld wordt. Ik kreeg de indruk dat het de ontwikkelaar ook niet ging om verkoopsucces, maar dat er anderen zegden "ik wil er ook eentje". Dan kun je natuurlijk vragen wat je wil.CapoJanhttps://www.blogger.com/profile/08122834770839957498noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8544937339829289537.post-3040545028596676842014-06-19T00:56:18.415+02:002014-06-19T00:56:18.415+02:00Ja, maar als je door zo'n hoge stuksprijs te h...Ja, maar als je door zo'n hoge stuksprijs te hanteren niks verkoopt verdien je die mal niet terug. Het kantelsysteem mag dan origineel zijn, aan die meerprijs vraag ik me af wie dat er voor over heeft. <br /><br />Maar goed, iedereen staat vrij te ontwerpen en produceren wat hij wil natuurlijk. Ik denk alleen niet dat dit product veel verkocht zal worden. Niet aan deze prijs althans.CVhttps://www.blogger.com/profile/06829172581666451152noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8544937339829289537.post-90533000789997712812014-06-18T10:58:38.936+02:002014-06-18T10:58:38.936+02:00Volgens mij is het duurste in de hele productie de...Volgens mij is het duurste in de hele productie de mal voor de stroomlijn. Of je er nu 5 rompen mee maakt of 50, de prijs van de mal blijft gelijk en moet terugverdiend worden (mallen gaan natuurlijk niet eindeloos mee). Dat zou wel eens een deel van die hoge prijs kunnen verklaren. Er zitten wel enkele originele ideeën achter, zoals het kantelsysteem, de wielen buiten de stroomlijn en de CapoJanhttps://www.blogger.com/profile/08122834770839957498noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8544937339829289537.post-28806021230385821552014-06-18T09:50:45.220+02:002014-06-18T09:50:45.220+02:00Het kan aan mij liggen, maar ik zie er meer een ka...Het kan aan mij liggen, maar ik zie er meer een kano met wielen in. En dan wel een erg dure. 9500 euro voor een spartaans afgewerkte bak met goedkope nexus versnellingsnaaf en verder eigenlijk niks: ja sorry hoor, maar ik denk niet dat dat veel gaat verkopen. CVhttps://www.blogger.com/profile/06829172581666451152noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8544937339829289537.post-19257911914099056852014-06-17T20:23:34.086+02:002014-06-17T20:23:34.086+02:00Interessant concept. De kettingtransmissie lijkt m...Interessant concept. De kettingtransmissie lijkt me alleen op deze manier erg onrendabel, zoals je al schrijft. Bovendien vraag ik me af of het continu bekogeld (kunnen) worden door wegbedekking nu wel bijdraagt tot het "comfort". Maar daar zouden wielkasten om kunnen natuurlijk...Mickhttps://www.blogger.com/profile/17550527466836796563noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8544937339829289537.post-52530727357510050522014-06-17T18:15:54.065+02:002014-06-17T18:15:54.065+02:00Hallo Jan,
Zeker een markt te vinden voor zoiets...Hallo Jan, <br /><br />Zeker een markt te vinden voor zoiets, maar ik vind het goed betaald voor een slechte afwerking, open kettingen staan zeker niet op het verlanglijstje van velonauten!<br />Gewicht zal beproeft moeten worden, lijkt me erg laag als ik de vrij massief uitziende stuurinrichting zie, en dan komen er ook nog een Schlumpf en een niet al te lichte versnellingsnaaf in.........<br />De Bobsleehttps://www.blogger.com/profile/17796430367606320039noreply@blogger.com