tag:blogger.com,1999:blog-8544937339829289537.post4890564828681545448..comments2024-02-24T10:18:14.032+01:00Comments on onderweg met de fiets: Op bezoek bij de burenCapoJanhttp://www.blogger.com/profile/08122834770839957498noreply@blogger.comBlogger12125tag:blogger.com,1999:blog-8544937339829289537.post-25565810328934308342016-03-05T12:44:33.483+01:002016-03-05T12:44:33.483+01:00Wilco, welke Seiran heb jij dan? De 24" of de...Wilco, welke Seiran heb jij dan? De 24" of de 26"?Wimhttps://www.blogger.com/profile/13424795296023805204noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8544937339829289537.post-60653768270401692932016-03-05T12:43:26.803+01:002016-03-05T12:43:26.803+01:00Ik heb het Voyager Rack er juist afgehaald. Gebrui...Ik heb het Voyager Rack er juist afgehaald. Gebruik ik toch niet, veel te zwaar en ik vind de fiets zonder dat rek veel mooier. Voor mij is de Seiran een fiets voor 'erbij'. <br /><br />Als ik veel spullen mee moet nemen, dan neem ik de XS wel mee.Wimhttps://www.blogger.com/profile/13424795296023805204noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8544937339829289537.post-32858834547843100092016-03-01T15:49:50.710+01:002016-03-01T15:49:50.710+01:00Leuk dat je ook nog even bij Bram Moens was. Ook e...Leuk dat je ook nog even bij Bram Moens was. Ook een echte 'Radical';)Mickhttps://www.blogger.com/profile/17550527466836796563noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8544937339829289537.post-31887941889007384732016-03-01T04:43:40.037+01:002016-03-01T04:43:40.037+01:00Een voordeel van mijn oplossing is dat ik niet met...Een voordeel van mijn oplossing is dat ik niet met van die bazooka's rondrijd als er nog niets in zit!Mickhttps://www.blogger.com/profile/17550527466836796563noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8544937339829289537.post-56457938812794146542016-02-29T21:26:55.020+01:002016-02-29T21:26:55.020+01:00Het lijkt me ook dat de meeste van hun fietsen nie...Het lijkt me ook dat de meeste van hun fietsen niet echt geschikt zijn voor waar ik woon: mijn straat - net voorbij de deur - staat in de top drie van slechtste kasseiwegen in Vlaanderen. Naar ik hoorde zelfs te slecht voor de klassieker 'Ronde van Vlaanderen'...CapoJanhttps://www.blogger.com/profile/08122834770839957498noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8544937339829289537.post-86892709687398627542016-02-29T21:25:43.048+01:002016-02-29T21:25:43.048+01:00Dat had ze inderdaad stijver gemaakt, maar dan bli...Dat had ze inderdaad stijver gemaakt, maar dan blijft nog het feit dat ze ook niet waterdicht zijn. Radical koos vooral voor 'licht'; Ortlieb voor 'degelijk'. Voor elk van beide valt wat te zeggen.<br />De Radical tassen blijven in elk geval de reistassen voor in de Orca. Daar zijn ze prima voor.CapoJanhttps://www.blogger.com/profile/08122834770839957498noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8544937339829289537.post-75811947741510342602016-02-29T19:21:39.826+01:002016-02-29T19:21:39.826+01:00Een waarschijnlijk te goedkope oplossing voor je m...Een waarschijnlijk te goedkope oplossing voor je maar twee fiberstokken met doppen aan de uiteinden in je Radicals had waarschijnlijk ook de truc al gedaan. Dat slap hangen treedt namelijk alleen op als de tassen leeg zijn. Mickhttps://www.blogger.com/profile/17550527466836796563noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8544937339829289537.post-17576293662313086732016-02-29T18:56:17.457+01:002016-02-29T18:56:17.457+01:00Eigenaardig dat M5 zulke zware tassen verkoopt... ...Eigenaardig dat M5 zulke zware tassen verkoopt... Niet van de gelegenheid gebruik gemaakt een M5 uit te proberen? Ze maken mooie fietsen, maar vooral asfaltvreters lijkt mij. Om met spijkerharde smalle bandjes zonder vering over half verharde wegen of kinderkopjes te fietsen?Piethttps://www.blogger.com/profile/01925372370676546301noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8544937339829289537.post-20546444149653210682016-02-29T18:53:41.038+01:002016-02-29T18:53:41.038+01:00Deze reactie is verwijderd door de auteur.Piethttps://www.blogger.com/profile/01925372370676546301noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8544937339829289537.post-49390898598323367982016-02-29T17:49:32.345+01:002016-02-29T17:49:32.345+01:00Het lijkt er meer en meer op dat ik er niet aan za...Het lijkt er meer en meer op dat ik er niet aan zal ontkomen. En ja: ik ben een pluimgewicht, dus er kan nog heel veel bij ;-)CapoJanhttps://www.blogger.com/profile/08122834770839957498noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8544937339829289537.post-60145262268329266732016-02-29T07:34:17.777+01:002016-02-29T07:34:17.777+01:00Hoi Jan, ik heb ook het voyager rack op de Seiran ...Hoi Jan, ik heb ook het voyager rack op de Seiran zitten. Een super bagagedrager! Ik weet niet hoeveel kilo er op mag, maar er passen 4 grote Ortlieb tassen op, plus evt nog een tent op de bagagedrager. De fiets wordt dan echt een vrachtwagen. Ik meen dat het maximale gewicht op de fiets 125 kilo is. Volgens mij ben jij een vedergewicht, dus je kan dan onwijs veel meenemen.<br /><br />Groeten, Wilco Pomperthttps://www.blogger.com/profile/16817912165900645371noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8544937339829289537.post-27795420427140863202016-02-29T06:43:20.153+01:002016-02-29T06:43:20.153+01:00Je had bij M5 ook naar een standaard kunnen kijken...Je had bij M5 ook naar een standaard kunnen kijken. De ShockProof 559 die ik heb gehad had een hele mooie lange verende standaard. Ik heb echter geen idee hoe die bevestiging is.<br /><br />Mooie tassen trouwens. De enige manier om de fiets netjes te houden is door 'm niet te gebruiken :-)<br />Tassen beschadigen een fiets altijd, er schuurt altijd wel ergens iets.Wimhttps://www.blogger.com/profile/13424795296023805204noreply@blogger.com