tag:blogger.com,1999:blog-8544937339829289537.post5916650975198125403..comments2024-02-24T10:18:14.032+01:00Comments on onderweg met de fiets: spaken en EchternachCapoJanhttp://www.blogger.com/profile/08122834770839957498noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-8544937339829289537.post-90718091458141042802012-01-27T12:14:47.884+01:002012-01-27T12:14:47.884+01:00Theo: op eFAW zit een elektromotor, waarbij mijn C...Theo: op eFAW zit een elektromotor, waarbij mijn Cycle Analyst al een piekvermogen van maar liefst 730 W gemeten heeft. Dat is grofweg 3 keer wat ik zelf kan leveren... Een sterk wiel is dan zeker een noodzaak ! Wel interessant dat verschil tussen stabiliteit in langs- en dwarsrichting en het daarvoor nodige spaakpatroon. Weer wat bijgeleerd.CapoJanhttps://www.blogger.com/profile/08122834770839957498noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8544937339829289537.post-81552007863924865572012-01-27T10:22:08.200+01:002012-01-27T10:22:08.200+01:00Voor zijdelingse stabiliteit zou niet-gekruist het...Voor zijdelingse stabiliteit zou niet-gekruist het beste zijn. Meermaals kruisen is vooral bedoeld om remkrachten en aandrijving op te vangen. Voor mijn Hurri heb ik ooit een voorwiel laten bouwen dat aan de schijfremzijde gekruist was en aan de andere kant recht. Vond de inspaker niet leuk...<br /><br />Theo - Hurri komt alleen met mooi weer buiten - van Soestkegge13https://www.blogger.com/profile/10055940835614916285noreply@blogger.com