Uiteraard leidt dat niet altijd tot een bestelling. Dat kan enkel in een ideale wereld. Maar vaak komen nadien nog berichten tot bij mij: vragen, meldingen ...
Zo kwam vorige week weer een berichtje van Bart, die wel een E-Orca wilde, maar hem indertijd nogal duur vond voor iemand die niet wist of een ligfiets wel iets voor hem was; of hij hem wel voldoende zou gebruiken. Hij maakte de gebruikelijke omweg via een trike, maar de E-Orca bleef knagen.
Vorige week dus: of dit iets was. Nou: een E-Orca met alles erop en eraan
- E-ondersteuning
- dubbel uitgevoerde Magura Big Twin schijfremmen (een zeldzaamheid)
- koplampen van binnenuit verstelbaar
- Radical Design velomobieltas
- Radical design velomobielhoes
- extra 12V accu voor verlichting en dergelijke
- velomobieldakje van Flevobike
- extra binnen- en buitenbanden
E-Orca in quasi nieuwstaat |
Magura Big Twin dubbel uitgevoerd: een optie van bijna 1000 euro |
Alle extraatjes samen |
Enkele dagen geleden kwam dan een vervolg binnen: Bart heeft de Duitse Orca gekocht. E-Orca nummer 63 rijdt nu in Vlaams-Brabant (regio rond Leuven) rond. En - voor alle duidelijkheid - dit is een zeldzaamheid. Tweedehands E-Orca's vind je misschien één keer per jaar.
Een groot voordeel hierbij is dat er geen wachttijd is. Bij een nieuwe is het wel even anders.
Ophalen met een aanhangwagen in Duitsland (max 80km/uur op autostrade!!) was een heel avontuur, maar intussen de eerste ritjes over vlaamse wegen gemaakt en nog steeds zeer tevreden over de aankoop! Deze blog heeft zeker bijgedragen tot mij keuze. Thanks Jan!
BeantwoordenVerwijderenen mochten er hier geïnteresseerden zijn om de trike (HpVelotechnik Scorpion fx) let me know ;-)
BeantwoordenVerwijderen