zaterdag 27 augustus 2011

vliegmobiel

Gezond kan het niet zijn...

Dinsdag kwam ik, zoals bijna elke dinsdag, van het werk. Zoals in wielermiddens gezegd wordt: de benen waren goed, dus ging het met een aardige vaart. Het laatste deel van de rit was iets anders dan normaal, want ik wou nog een onderdeel halen voor de e-ombouw. Op weg van de winkel naar huis reed ik langs een niet zo effen straat aan een goeie 30 km/u. Wat ik jammer genoeg niet gezien had, was dat er een flinke verzakking in de weg zat...
Eerst zakte eFAW door zijn veren, dan smakte de voorkant tegen het asfalt en daarna gingen alle drie de wielen de lucht in. Zo voelde het toch aan. Een flinke aanslag op de hele structuur ! De voorste veerbenen waren er niet goed van en nu lijken die niet zo goed meer te veren...

Het wegdek is niet overal even goed. Dat is duidelijk. En ik heb weer iets om na te kijken. Ook dat is duidelijk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten