Recht uit de kelder |
160mm Miche cranks |
nieuwe Schwalbe Durano voorband |
Hoofdsteun in wording |
Nieuw kettingwiel met bijhorende lager |
Continental GP achterband (en probleem met rem) en nieuwe Sora derailleur |
Op het programma: de "tram" (buis waarop trapas zit) doorzagen en door middel van een binnenbuis verstelbaar maken. Zitje kan dan ook weer lager komen (gunstiger voor het zwaartepunt), frame opschuren en herspuiten. Misschien, indien ik er een eenvoudige oplossing voor kan bedenken, wil ik het stuur ook verstelbaar maken.
Hoi Jan,
BeantwoordenVerwijderenHoe bedoel je "zitje verlagen voor gunstiger zwaartepunt"? Hoe lager je zit hoe moeilijker balanceren lijkt me.
Als je de neuspijp inkort komen je voeten hoger dus dát is wel goed vh zwaartepunt. En waarschijnlijk de stroomlijn.
Suc6! Mick
Moeilijk; bij een 3-wieler is lager een beter zwaartepunt, bij een 2-wieler is het weer anders... Je zal wel gelijk hebben. Voeten hoger schijnt ook fysisch een verschil te maken. We zien het wel als het zover is.
Verwijderen