zondag 4 januari 2015

Fietser.be: officieel Orca-dealer voor België


Het hing al een tijdje in de lucht, maar nu is het realiteit geworden: Fietser.be is officieel (de enige) verdeler voor de Orca in België. 
Meer nog: er staat bij hen ook een test E-Orca in dezelfde kleur als de mijne.


Omdat Fietser op een boogscheut van mijn stulpje ligt, ging ik er even langs om de nieuwkomer te bewonderen. Brecht was net bezig hem wat herkenbaarder te maken, zoals je hierboven kan zien.

Een Orca heb ik al, maar nu kan ik ook bij hen terecht voor onderdelen en eventueel onderhoud, tenminste indien er zaken zijn die ik niet zelf kan doen.

De Orca is een mooie aanvulling van hun aanbod.


De WAW (versie 4.0) blijft natuurlijk hun belangrijkste product en die is ondertussen echt volwassen geworden, maar daarnaast bieden ze ook andere modellen aan.

Wie goed kijkt, ziet achter de Orca en de vele WAWs ook nog een Strada en een Quest. Dat is dus al een mooi aanbod, met voor elk wat wils. Er zijn uiteraard nog heel wat meer producenten en modellen, die elk hun deeltje van de markt willen, maar voor ons landje, dat maar een zakdoek groot is, mag het gamma er al wezen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten