donderdag 26 juli 2012

Snel

Gisteren haalde ik de vintage Kobra uit om naar het werk te fietsen: toch iets luchtiger dan de Alleweder en bij 30° C is dat mooi meegenomen. Alweer sneuvelde mijn persoonlijke snelheidsrecord: 52,5 km/u op een vlakke baan ! Harder gaan wordt moeilijk en een volgende record zal wel een poosje langer uitblijven.

Voorlopig zal ik de fiets niet meer gebruiken, minstens tot ik een hoofd- of neksteun gemonteerd heb. Zonder is echt niet te doen. Een klus voor het komende weekend dus.

3 opmerkingen:

  1. Man man...en dat stond al decennnia stof te vergaren in een kelder ?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou, decennia... De fiets dateert van rond 1995 vermoed ik en is zeker nog gebruikt voor races (en er zijn er ook gewonnen met dit exemplaar, volgens de vorige eigenaar). Maar inderdaad: de laatste jaren hing/stond die stof te verzamelen. Nu niet meer, dus.

      Verwijderen
    2. Nu doet hij stof opwaaien..:-D

      Verwijderen